عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پویایی انقلاب را در گرو عمل و پایبندی به آرمان‌های امام راحل دانست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، مسئولین و جمعی از مردم خداجوی کرمانشاه در مسجد جامع برگزار شد، گفت : امام خمینی (ره) برای ما پیامبر زمانه بود؛ ایشان نوحی برای نجات کشتی شکستگان، ابراهیمی برای مبارزه با نمرودیان، موسایی در مقابل فرعونیان بود که با دم مسیحایی اش سرتاسر ایران را روح جدیدی بخشید.

وی گفت : امام راحل رمق و انگیزه را به جامعه تزریق کرد و بنای نظام ستم شاهی را برچید و به ملت ایران عزت و افتخار بخشید.

مظفر با اشاره به اینکه امام راحل توانست انقلابی را رقم بزند که همه را متعجب کند، افزود: این امام (ره) بود که در جایی که کسی فکر نمی‌کرد این انقلاب به پیروزی برسد توانست با دست خالی غرب را به ستوه آورد و عرب‌ها را مات و مبهوت کند و عالم را به انقلاب اسلامی مشهود سازد و یک معجزه را رقم بزند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این انقلاب دستاورد‌های بسیاری برای ما به دنبال داشت و وظیفه داریم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) ارزشها، آرمان‌ها و دستاورد‌های آن را نیز ارج نهیم.

مظفر با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هنگام رحلت امام به دنبال یاس‌آفرینی در بین ملت ایران بودند، گفت:، اما طلوع خورشید دیگری سبب شد نقشه‌های دشمنان خنثی شود و روح امام در سلاله پاکش مقام معظم رهبری دمید و ایشان خط و راه امام راحل را ادامه دادند و مشتاقان آرمان‌های امام و انقلاب را نوید دیگری بخشیدند.

وی ادامه داد: انتخاب درست و حکیمانه‌ای که خبرگان رهبری انجام دادند سبب شد رهبر معظم انقلاب در قامت ولایت فقیه دشمنان اسلام و انقلاب را نا امید کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند رحلت امام (ره) را ختم انقلاب اعلام کنند، اما روز‌های اولی که مقام معظم رهبری در مسند قرار گرفتتند، فرمودند که راه امام راه ما و آرمان‌های امام همواره چراغ هدایت و مشعل فروران ما است و این انقلاب بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و آنجا بود که دشمنان فهمیدند امام هرگز نمرده است.

مظفر حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) را از مهم‌ترین وظایف ملت ایران دانست و گفت: زنده بودن و پویایی انقلاب بستگی به زنده بودن ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل دارد.

وی بیان داشت: یکی از دستاورد‌های امام اندیشه ولایت فقیه است که آن را ادامه ولایت معصومین (ع) می‌دانستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز آیت الله خامنه‌ای همان خمینی دیروز است، گفت: هرکس از ارزش‌های انقلاب روی برگرداند به عذاب الهی گرفتار خواهد شد و می‌بینید که هر کس پشت پا به ارزش‌های انقلاب و امام (ره) و شهیدان زد به چه فلاکتی رسیده است.

وی بیان داشت: خداوند این انقلاب را تنها نخواهد گذاشت و همواره جوانان قهرمان و قدرتمندی را به جای ما انتخاب خواهد کرد تا رسالت پاسداری از انقلاب را بر دوش بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

امام خمینی (ره) برای ما پیامبر زمانه بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.