اجرای طرح توزیعی سیستمی لاستیک خودرو‌های سنگین در قزوین

مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قزوین گفت: طرح توزیعی سیستمی لاستیک خودرو‌های سنگین به منظور جلوگیری از توزیع نامناسب و ورود دلالان به این بازار آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیمان پیرمرادی مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک گفت: در حال حاضر واردات تایر سنگین و مواد اولیه برای تولید این محصول در داخل کشور، با استفاده از ارز دولتی ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال انجام است، برای جلوگیری از توزیع نامناسب و ورود دلالان به این بازار و همچنین مقابله با قاچاق صادراتی این محصول طرح توزیعی سیستمی لاستیک در استان آغاز شده است.

مرادی افزود: این طرح که از ۱۲ خرداد دراستان قزوین بصورت پایلوت (آزمایشی) آغاز شده است از ماه آینده وارد فاز نهایی و سپس در کل کشور اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح سهمیه لاستیک هر خودروی باری در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل (utcms.ir) براساس اولویت بندی نصب دستگاه سیپاد و داشتن پیمایش، دریافت باربرگ حقیقی، دریافت باربرگ روزانه و داشتن پروانه فعالیت معتبر خواهد بود و نمایندگی‌های فروش صرفا به مالکان ناوگان ساکن آن استان لاستیک می‌دهند.

به گفته مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، پلاک خودرو مبنای احراز محل سکونت مالک ناوگان می‌باشد.

انتهای پیام/ک

آغاز طرح توزیعی سیستمی لاستیک به منظور جلوگیری از توزیع نامناسب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار