رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز از اختصاص ۳۰ پایگاه شهری جهت جمع آوری زکات فطره و ۱۵ پایگاه روستای شهرستان مهریز جهت دریافت زکات فطره در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد ایزدی، رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز گفت: ۳۰ پایگاه شهری و ۱۵ پایگاه روستایی در حسینه وحدت، میادین شهید صدوقی، پرستار، امام حسین و ورودی‌ های شهر مهریز و روستا‌های بهادران سرو ارنان و منشاد برای دریافت زکات فطره مستقر هستند.

وی افزود: مبلغ زکات فطره در شهرستان مهریز ۹ هزار تومان، کفاره هر یک روزه غیر عمد ۲۵۰۰ تومان و روزه عمد ۱۵۰ هزار تومان است.

ایزدی تصریح کرد: مطمئن‌ ترین مکان برای پرداخت زکات پایگا‌ه ها و شورای زکات فطره در کمیته امداد امام خمینی (ره) است و می‌تواند مبالغ فطریه و زکات را به نیازمندان واقعی برساند. کمیته امداد امام (ره) تلاش می‌کند زکات جمع آوری شده را هدفمند هزینه کرده و آن را میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع کند تا بخشی از مشکلات محرومان جامعه رفع شود.

وی گفت: سامانه پیامکی #۵*۵*۰۳۵۴*۸۸۷۷* به طور دائم و پایگا‌ه هایی که در محل برگزاری نماز عید سعید فطر مستقر هستند طی دو روز جمع آوری فطریه را در سطح شهر مهریز انجام خواهند داد.

گفتنی است؛ پرداخت مبلغ فطریه از اذان مغرب و رویت هلال ماه شوال شروع و تا پیش از اقامه نماز عید و نماز ظهر اولین روز شوال برای آن فرصت باقی است.

انتهای پیام/ص

پایگاه های پرداخت زکات فطره در شهرستان مهریز

برچسب ها: رمضان 98 ، فطر 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار