معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: هم اکنون هر کیلوگرم شکر سه هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

توزیع شکر با قیمت هر ۳ هزار و ۵۰۰ تومانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،احسان باقرخانی معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه اعلام کرد: به همت این سازمان و با همکاری اتحادیه صنف خواروبار فروشان مقادیر زیادی شکر در فروشگاه‌های استان کرمانشاه در حال عرضه است مردم نگران نباشند؛ به میزان لازم شکر در انبار‌های استان ذخیره شده است.

وی اظهار داشت: با وجود تعطیلات مربوط به نیمه خرداد و عید سعید فطر؛ همچنان توزیع شکر در سطح فروشگاه‌های خرده فروشی از قرار هرکیلو سه هزار و ۵۰۰ تومان ادامه دارددر این مرحله به ازای هر نفر؛ پنج کیلوگرم شکر تحویل داده می‌شود.

باقرخانی در ادامه یادآور شد: در این مرحله از توزیع، مشخصات خریداران شکر، ثبت سامانه نخواهد شد؛ بنابراین محدودیتی برای توزیع این کالا در استان نداریم.

وی در پایان افزود: همشهریان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین فروشگاه خرده فروشی محل سکونت خود نسبت به تهیه شکر مورد نیاز اقدام نمایند.

انتهای  پیام/ز

 

شکر  به میزان لازم در انبار‌های استان ذخیره شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.