مسافران همچنان گرفتار ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های استان خبر دادو گفت: مسافران استان‌های شمالی، بازگشت خود را به شنبه یا یکشنبه موکول کنند.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمد وشد خودروها هم اکنون در تمامی جاده های هراز ، چالوس ، سوادکوه  که منتهی به ترهان می شود همراه با ترافیک سنگین  و در برخی نقاط با ترافیک نیمه سنگین همراه است، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آمل ممنوع شد.
 
وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه آمد وشد خودروها در جاده کیاسر محدوده ساری تا سه راه تاکام  نیمه سنگین و پرحجم است ،گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت وآمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب جاده قائم شهر ـ سوادکوه ـ تهران ممنوع شد.
 
وی با اشاره به ممنوعیت آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس، افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها ازمحور هراز همچنان ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران، گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶ بعد از ظهر فردا از این جاده ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی افزود: تردد موتورسیکلت به استثنایی موتور سیکلت‌های امدادی و پلیس راه تا ساعت ۶ صبح روز فردا از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است
 
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ
 



جادههای مازندران همراه با ترافیک سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار