مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: سافاری آفرود با حضور ۳۱ خودرو در منطقه گردشگری دالاهو برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،موقوفه مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: سافاری آفرود کرمانشاه  با همکاری تیم پاترول سواران با حضور ۳۱ خودرو در منطقه گردشگری دالاهو برگزار شد.

وی با بیان اینکه خودروهای نیروی انتظامی و فرمانداری دالاهو نیز تامین امنیت این سافاری برعهده داشتند گفت: این سافاری با دو هدف  انجام شد که اولین آن معرفی جاذبه های گردشگری دالاهو و  هدف دوم  نشان دادن تلاش های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در تامین امنیت  جامعه برای آسایش شهروندان است.
برگزاری تورینگ سافاری استان کرمانشاه در مناطق بکر دالاهو/پخت نان محلی روی بزرگترین ساج

وی افزود: جاذبه های  دالاهو  کمتر معرفی شدند  و این اقدام را انجام دادیم تا گردشگران به سمت دالاهو بیایند و انحصار گردشگری شکسته شود.
موقوفه با اشاره به انجام اقدامات فرهنگی ورزشی در این سافاری گفت: در محیط دلچسب و فرح بخش  مسابقات طناب کشی کوه نوردی دره نوردی  و هم چنین شاهنامه خوانی با حضوربیش از ۱۰۰نفر برگزار شد.

برگزاری تورینگ سافاری استان کرمانشاه در مناطق بکر دالاهو/پخت نان محلی روی بزرگترین ساج
وی ادامه داد:  هم چنین روی بزرگترین ساج که در استان کرمانشاه ساخته شد  شیرینی محلی بژی تهیه شد  و با توجه به شعار تیم آفرود کرمانشاه  که آفرود در سایه محیط زیست است مناطق مورد بازدید گردشگری از زباله پاکسازی شدند.

مسئول کمیته تورینگ سافاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: آمادگی داریم تا در آینده تورهای بیشتری برای معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه برگزار کنیم و به زودی نمایشگاه تورینگ سافاری و تجهیزات کمپین را برپا می کنیم.

موقوفه گفت: در این سفر حدود۱۵۰کیلومتر  راه از شهر کرمانشاه  تا  دشت دالاهو  طی شد.

انتهای  پیام/ز


برپایی نمایشگاه تورینگ سافاری و تجهیزات کمپین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.