به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر بهدنبال توصیفی برای دیاس ۵LS هستید باید گفتغ «خودرویی لوکس، اما برای آسیا». سال ۲۰۱۴ «پژو-سیتروئن» عرضه این سدان فرانسوی را ابتدا در بازار چین آغاز کرد.
در اواخر سال ۱۳۹۵ نیز این فرانسوی بهعنوان سومین محصول دیاس برای ایران، به بازار کشورمان معرفی شد.
با اینکه ۵LS محصول نسبتاً لوکسی در کلاس سدانهای متوسط است، اما فارغ از هیاهوی تبلیغاتیاش، باید اندکی به کیفیت ساختش خرده گرفت چراکه هنوز از پاسات فاصله محسوسی دارد.
بهغیر از کیفیت، شاید نتوان تفاوت خاص دیگری میان این فرانسوی با سایر رقیبانش در ایران پیدا کرد بهخصوص در مقایسه با محصول خوشفروشی مانند تلیسمان؛ خودرویی که هم مشخصات فنی بهتری دارد و هم چندین آپشن بیشتر از ۵LS را در اختیار مشتریانش قرار میدهد.
آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/