همدان رتبه نخست برگزاری تمرین زلزله را در کشور به خود اختصاص داد.

همدان استان برتر کشور در برگزاری تمرین در برابر زلزله و ایمنی مدارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیمردان طالبی، مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: طبق اعلام سازمان مدیریت بحران کشور، همدان رتبه نخست کشور را در برگزاری تمرین زلزله و ایمنی مدارس با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» کسب کرد.

وی افزود: بیستمین تمرین سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» آذر سال گذشته همزمان با سراسر کشور در مدارس همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: استان همدان با کسب امتیاز «ممتاز» برای دهمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتری کشوری در اجرای مانور زلزله شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان بیان کرد: این تمرین در دست کم ۱۰ مدرسه مرکز استان و محله‌های مجاور آن و در شهرستان ها تا پنج مدرسه ایمن و محله مجاور برگزار شد و هدف افزایش تدریجی تمرین محله محور در تمامی شهرها، شهرستان ها و روستاها است.

طالبی گفت: در اجرای این مانور که هم زمان در سراسر کشور برگزار شد، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، شهرداری‌های، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر همکاری داشتند.

انتهای پیام/ا

همدان رتبه نخست برگزاری تمرین زلزله را در کشور به خود اختصاص داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.