نماهنگی طنز درباره تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز اراضی اشغالی را مشاهده می‌کنید که خواب از چشمان نتانیاهو برده است.

پاسخی طنز به عملیات «سپر شمال» صهیونیست‌ها/ ماجرای استفاده لبنانی‌ها از وای‌فای خانه مقام صهیونیستی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم صهیونیستی از چندی پیش با هدف شناسایی و انهدام تونل‌هایی که ادعا می‌شود حزب‌اللّه در ‏مرز اراضی اشغالی احداث کرده، عملیات موسوم به «سپر شمال» را آغاز کرد. از طرفی طبق گزارش شبکه المیادین سکوت حزب‌الله لبنان در برابر این ادعای اسرائیل درباره کشف تونل در مرز‌ها، نگرانی اسرائیلی‌ها را برانگیخته است.

حسین مرتضی خبرنگار لبنانی مدتی قبل با انتشار ویدئویی، عملیات رژیم صهیونیستی برای نابود کردن تونل‌های حزب‌اللّه را به باد تمسخر گرفت. وی در صفحه خود در توییتر نوشت: «پیام کوتاهی درباره یافتن تونل‌ها وجود دارد، عملیاتی را شروع کردید که تونل کشف کنید در حالی که ما برای نفوذ به داخل اسرائیل از اتوبان‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌کنیم، منتظر باشید با اتوبوس‌های سبز سراغتان بیاییم».

به تازگی نیز ویدئویی طنز درباره وحشت نتانیاهو از تونل‌های ادعایی و سکوت حزب‌الله لبنان که او را در خماری گذاشته منتشر شده است. در قسمتی از این کلیپ با زبان طنز به استفاده لبنانی‌ها از وای‌فای خانه اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اشاره شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۵۲ ۱۵ تير ۱۳۹۸
خخخخ باحال بود خیلی حال کردم این نشونه قدرت حزب الله هست که بعد رسامه ای و سیاسی و پارلمانی پیدا کرده و نفوذ و گسترشش به معنای واقعی خواب از چشمان صهیونیستها ربوده،جالبترش هم این بود که ملودی اهنگ معروف و سنتی یهودی ها رو استفاده کردن،اهنگی با نام هاوا ناگیلا که برا یهودیا نوعی هویت موسیقایی محسوب میشه و در مراسمات مختلفشون میخوننش،خیلی باحال دست انداختن این کوتوله های اشغالگر رو که با وجود ایران مقتدر و متحدان منطقه ایش،هراس هلاکت و نیستی در مغز استخوانشون رسوخ کرده،بلرزید به تاوان خونهای ریخته مظلومان صبرا و شتیلا،غزه و رام الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
عالی بود