هزاران نفر از مسلمانان و محبان امام خمینی(ره) در کنار سلسله جبال هیمالیا در کارگیل هند، سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در هیمالیا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در کنار سلسله جبال هیمالیا در کارگیل هند با حضور هزاران نفر از مسلمانان و محبان رهبر کبیر انقلاب برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) از مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه تجلیل کردند.

مردم کارگیل همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از پیروان مکتب امام خمینی (ره) تبدیل شدند. این شهر در ارتفاع ۱۶ هزار متری از سطح دریا در کنار سلسله جبال هیمالیا قرار دارد و بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این شهر کوهستانی زندگی می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از مراسم بزرگداشت رحلت امام(ره) در کنار سلسله جبال هیمالیا در کارگیل هند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : درود به روح و فکر و اعمال صالح امام خمینی ره بنیان گذار انقلاب اسلامی و بنیان گذار تمدن بزرگ اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص در قرن حاظر برای تمامی قرن های آینده مسلمانان سر تا سر جهان و درود و خداقوت به امت مسلمانان مستضعفین متحد و یکپارچه و مقتدر و سرافراز و قدرتمند و با عزت و با عظمت و با شکوه تمدن بزرگ انسان ساز سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .