وزیر اطلاعات گفت: امروز ایران اسلامی در تمام دنیا بر سکوی صلابت و اقتدار با رهنمود‌های مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

دشمن با مشاهده وحدت ملت ایران دچار سرخوردگی شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم گرامیداشت حاج سید عباس ابوترابی و شهدای آزاده که در حوزه هنری برگزار شد، با بیان اینکه مرگ یک عالم مصیبتی است که پر شدنی نیست، اظهار کرد: عمر این پدر و پسر سراسر خیر و برکت بود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در دوران نوجوانی شیفته سید علی اکبر ابوترابی بزرگوار شده بودیم، ادامه داد: مرحوم ابوترابی شخصیتی بسیار ارزشمندی داشت.

وی افزود: اخلاق، شخصیت، حرمت، کمالات مرحوم علی اکبر ابوترابی برای ما بسیار آموزنده و خاص بود و حاج علی اکبر از دیار شهدای بزرگ و نمونه‌ای از علمای واقعی اسلام بودند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه مرحوم ابوترابی از علمایی بود که در علوم اسلامی عمرشان را گذراندند، یادآور شد: ویژگی علمای اسلام این بود که به خدا توکل داشتند و هیچ وقت زیر بار بیگانه نرفتند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مرحوم ابوترابی هیچ وقت ترسی از دشمنان نداشتند، اضافه کرد: مرحوم ابوترابی هر وقت احساس خطر کردند صدایشان را بلند کردند.

وی با بیان اینکه علما همیشه سینه را سپر کردند تا از عزت مردم دفاع کنند، خاطر نشان کرد: علما همیشه بر اساس مردم حرکت کردند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز دشمن با مشاهده برادری و وحدت ما دچار یاس و سرخوردگی شده است، افزود: امروز منش مرحوم ابوترابی برای ما ارزش دارد و همه سربازان یک نظام و تحت فرمانده معظم کل قوا هستم.

وزیر اطلاعات گفت: مردم ایران در حوادث انقلاب پخته شدند و ترامپ کوچکتر از آن است که بر اندیشه و اراده مردم ایران تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: از همه ایران به صورت اجماعی شعار، راهبرد و ارمان مقاومت سر داده شد و دیدیم که چگونه بادباک تبلیعات امریکایی‌ها ترکید و امروز ایران اسلامی در تمام دنیا بر سکوی عزت و اقتدار با درایت رهبری معظم انقلاب ایستاده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در برابر امت اسلامی درمانده شده است، یاداور شد: این نتیجه پیروی از علمای اسلام و تبعیت از بزرگانی همچون امام خمینی، مرحوم ابوترابی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار