سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین از اتمام عملیات اجرایی احداث خانه فرهنگ ناحیه منفصل شهری چوبیندر، تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اصغر بهنام زاده سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین گفت: احداث خانه فرهنگ چوبیندر از سال ۹۶ آغازشده و هم اکنون از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

بهنام زاده اضافه کرد: این خانه فرهنگ در زمینی به مساحت هزار و ۴۶۰ متر مربع در چهار طبقه در حال احداث است.

وی گفت: اجرای اسکلت بتنی خانه فرهنگ چوبیندر به اتمام رسیده است و مراحل بعدی آن از قبیل نماسازی و نازک کاری با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، در سال جاری انجام خواهد شد.

بهنام زاده، هدف از اجرای این پروژه را ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در نواحی منفصل شهری و کمتر توسعه یافته عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اتمام عملیات اجرایی احداث خانه فرهنگ چوبیندر تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۱:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پیام داده بودم نام و ایمیل هم فرستادم از شهرک چوبیندر واقع در استان قزوین لطفاً به مسئولین اطلاع دهید ساخت فرهنگسرا را الآن چهار سال گذشت و هیچ کس جواب گو نیست ۰۹۱۹۶۹۸۵۸۸۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
باسلام
شهرک چوبیندر که هیچ جای تفریحی و سرگرمی ندارد الآن هم که از سال ۱۳۹۶ این پروژه شروع شده و هنوزم که هنوزه به اتمام نرسیده الآن هم که سال ۱۴۰۰ رسید و هر وعده‌ی که دادن انجام نشده واقعا باید ساخت یک فرهنگسرا اینقدر طول بکشه الآن اگه بالای شهر بود یک‌ساله تمام شده بود همیشه به دوستانم گفتم که هیچ کسی برای شهر ما قدمی بر نمی‌دارد فقط زندان توسعه پیدا کرد آیا کسی هست که به فکر شهر ما باشد