مدیر کل امور مالیاتی استان اعلام کرد ۳۱ خرداد مهلت ارائه اظهارنامه‌ی مالیاتی به پایان می‌رسد.

نباتی مدیر کل امور مالیاتی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز‌های پایانی خرداد از مؤدیان  در خواست می‌کنیم تا نسبت به ارائه اظهار نامه‌ی مالیاتی عملکرد سال قبل خود اقدام نمایند.

وی افزود: مؤدیان می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی www.tax.gov.ir نسبت به تنظیم اظهار نامه اقدام نمایند و همچنین همکاران ما به صورت مستقیم در ادارات جوابگوی همشهریان عزیز هستند.

نباتی بیان کرد: در روز‌های دوشنبه ۲۷ خردادماه  تا ساعت ۷ عصر و روز‌های۳۰ و ۳۱خرداماه  تا ساعت ۴ عصر  اشخاص حقیقی و صاحبان مشاغل می توانند ادارات امور مالیاتی مراجعه کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان تاکید کرد: در سال گذشته ۸۰ درصد از مؤدیانی که در تاریخ‌های مقرر نسبت به تکمیل اظهار نامه مالیاتی خود اقدام کردند از پرداخت مالیات معاف شدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سال رونق تولید ملی بیان کرد: اداره کل امور مالیات آمادگی دارد تا در خصوص تقسیط، تسهیلات، و معافیت‌های مالیاتی نسبت به کسانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه اظهار نامه‌ی مالیاتی اقدام کنند، همکاری نماید.

انتهای پیام/ ط ا

معافیت  ۸۰ درصد مؤدیان از پرداخت مالیات در سال گذشته

برچسب ها: مالیات ، اظهارنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.