با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نشست تخصصی بررسی عملکرد و وضعیت شبکه مخابرات منطقه البرز ، چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه ۹۸ در این منطقه برگزار شد.

وضعیت شبکه و عملکرد مخابرات منطقه البرز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بررسی شدبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت با حضور در نشست تخصصی عملکرد و وضعیت شبکه مخابرات منطقه البرز، از نزدیک در جریان عملکرد، وضعیت شاخص های راهبردی و شبکه این منطقه قرار گرفت.

سیدمجید صدری در این نشست، با تاکید بر اینکه تحت هر شرایطی باید رضایتمندی مشتری در خصوص دریافت خدمت حفظ شود خاطرنشان کرد: حفظ مشتری از جذب او سخت تر است، از این رو همواره باید با ارائه خدمات مورد انتظار مناسب و با کیفیت، رضایتمندی مشتریان را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به جایگاه استان البرز از بُعد صنعت و استراتژیک اشاره کرد و اظهار داشت: استان البرز ظرفیت بالایی برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد. لذا با ظرفیت سازی مناسب، همواره باید پاسخگوی نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مردم این استان باشیم.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه البرز در بخش ارتباطات، همواره رتبه مطلوبی را از آنِ خود کرده است افزود: از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه البرز انتظار داریم با تلاش و اهمیت به این مهم، همواره رتبه بالا و مطلوب را در شاخص های توسعه شبکه و مشتری مداری کسب کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از این نشست، با حضور در مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰، از نزدیک از وضعیت پاسخگویی به مشتریان و نحوه رفع مشکلات آنان آگاه شد.

همچنین،  سید مجید صدری، لحظاتی در جایگاه پاسخگویی نشست و در خصوص کیفیت خدمات دریافتی از تماس گیرندگان سوال کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش آخر حضور خود در سالن آمفی تئاتر مرکز مخابراتی منطقه البرز به دیدار با کارکنان مخابرات آن منطقه و پرسش و پاسخ با آنان پرداخت و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.

وی در این دیدار، به نقش مهم کارکنان در رشد و بالندگی شرکت اشاره کرد و افزود: قطعاً تلاش و وجود کارکنان به عنوان بازیگران اصلی سازمان، نقش به سزایی در ارتقای برند شرکت دارد. از این رو، هرآنچه که حق قانونی کارکنان چه رسمی و چه بخش خصوصی باشد دفاع و اجرا خواهیم کرد.

 سید مجید صدری در پایان سخنان خود از شرکت مخابرات ایران به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین اپراتور مخابراتی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: مخابرات با پیشینه ۷۰ ساله، معتبرترین و مورد اعتمادترین اپراتور مخابراتی نزد مردم هستند و این برای ما بزرگ ترین مزیت رقابتی ست که باید به عنوان یک فرصت از آن استفاده و در حفظ و ارتقای برند بکوشیم.

گفتنی ست،  نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار،  همت زاده، مدیر مخابرات منطقه البرز،  بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  رضوانی، مدیرکل بازرسی و نظارت، ظریفی آزاد، مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل شرکت های خدمات اول و شسکام نیز در این نشست، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را همراهی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار