نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت الله علیرضایی با حضور جمعی از مسئولان به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معارفه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در این مراسم با بیان اینکه توسعه اقتصادی آوج بر همه امور مقدر است، ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌ها کار‌های خوبی در حوزه آب، برق و گاز انجام شده است و در حوزه اقتصادی در این شهرستان نیز باید کار بیشتری صورت بگیرد و معیشت و اقتصاد مردم تأمین شود.

حبیبی خاطر نشان ساخت: این شهرستان علیرغم جوان بودن در بسیاری از حوزه‌ها از شهرستان‌های دیگر استان پیشرفت بیشتری داشته است.

وی گفت: هم اینک هیچ روستای بدون نعمت گاز در شهرستان جوان آوج نداریم و این موضوع نشان از عزم جزم مسئولان این شهرستان در خدمت رسانی به مردم دارد.

نصرت الله علیرضایی فرماندار جدید شهرستان آوج نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی که با رهبری بنیان گذار انقلاب و حضور مردم پیروز شد بقای آن نیز در گرو خدمت صادقانه، بدون ریا و تظاهر به مردم است.

علی اکبر سلیمانی فرماندار سابق شهرستان آوج نیز در این مراسم گفت: گاز کشی به تمامی روستا‌های شهرستان، تقویت زیرساخت‌ها از قبیل اقامت گاه‌ها و تاسیسات زیرساختی شهرستان، دعوت از مدیران لایق به شهرستان، جذب سرمایه گذاران و خیران به منطقه، تلاش برای قرار گیری شهرستان در میان ۳۱ شهرستان محروم کشور، ایجاد رینگ گردشگری شهرستان از جمله خدمات صورت گرفته است که امیدواریم گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداشته شود.

انتهای پیام/ک

نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.