مصرف برق در بیست و دوم خرداد ماه امسال به طور میانگین در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ و ۳ دهم درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مصرف برق در روز بیست و دوم خرداد ماه امسال ۳۷۷ مگاوات بود این در حالیست که این میزان در مدت مشابه پارسال ۳۵۵ مگاوات بوده است.
راهزادی با بیان اینکه شهرستان بهمئی در همین روز بیشترین بار مصرف برق را در استان داشته است، گفت: میزان مصرف برق در همین روز در شهرستان بهمئی نسبت به مدت مشابه پارسال ۸ مگاوات افزایش یافته است.
وی روند مصرف برق در استان را هنوز به فصل تابستان نرسیده رو به افزایش خواند و گفت:چنانچه این روند مصرف در استان ادامه داشته باشد به طور حتم قطعی برق با برنامه اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از اتخاذ سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو برای مشترکان کم مصرف در بخش‌های صنعتی و کشاورزی خبر داد و افزود:چنانچه مشترکان در ساعات اوج مصرف نسبت به صرفه جویی برق اقدام کنند و مصرف آن‌ها پائین‌تر از میزانی که برای آن‌ها در نظر گرفتند باشد، برق مصرفی آن‌ها در بقیه ساعات رایگان است.
راهزادی گفت:مشترکان بخش خانگی هم که دارای کنتور‌های دیجیتالی هستند چنانچه مصرف آنان از حد نصاب تعیین شده فراتر نرود، به نسبت کیلو وات صرفه جویی در برق، از مبلغ کل هزینه فیش برق آن‌ها کسر می‌شود.

انتهای پیام/ط

افزایش درصدی مصرف برق

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.