دادستان شهرستان خاتم گفت: با انتقال آب های کشاورزی غیر مجاز از مزرعه ای به مزرعه دیگر در شهرستان خاتم برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, واعظ، دادستان انقلاب اسلامی شهرستان خاتم در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خاتم گفت: با توجه به معضل کم‌آبی در کشور مدیریت آن مهم بوده و در این راستا اولویت‌بندی قرار دارد.

واعظ افزود: آب آشامیدنی به سبب اهمیت آن در اولویت قرار دارد، زیرا مردم نباید از نوشیدن آب شرب محروم باشند و بعد از آن آب کشاورزی و سایر مصارف لحاظ می‌شود.

وی انتقال آب‌های کشاورزی غیرمجاز از مزرعه‌ای به مزرعه دیگر را جرم دانست و خاطرنشان کرد: چاه‌های غیرمجاز باید شناسایی شوند و با پیگیری قضایی با آن‌ها برخورد شود، زیرا جرم تلقی می‌شود.

 دادستان انقلاب اسلامی شهرستان خاتم با بیان اینکه انتقال آب‌های غیرمجاز معظل همیشگی شهرستان بوده، اظهار کرد: چاه‌های غیرمجاز باید مسدود شوند و اگر کوتاهی تا کنون صورت گرفته از دستگاه‌های متولی شهرستان بوده است که می‌طلبد در این خصوص جدی‌تر اقدام شود.

وی ضمن اعلام آمادگی برای مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز و پیگیری از انتقال آب چاه‌های کشاورزی غیر مجاز بیان کرد: دستگاه قضایی همیشه با مسئولان اداره آب منطقه‌ای و دستگاه‌های متولی نهایت تعامل وهمکاری را داشته ایم در حال حاضر هم برای مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز آماده هستیم و چند مورد چاهی که در دستور کار قرار داده اند هنوز مسدود نشده است که در دستور کار داریم با بازدید‌های میدانی این چاه‌های غیر مجازی پیگیری قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

با انتقال غیرمجاز آب‌های کشاورزی شهرستان خاتم برخورد قانونی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.