ثبت نام سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: کارآفرینان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه در سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ثبت نام کنند.

محمد حسین ریاحی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگو‌های برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار می‌شود.

ریاحی با بیان اینکه ثبت نام در این جشنواره در خردادماه آغاز شده است و تا ۳۱‌ تیر ماه ادامه دارد افزود: از تمامی کارآفرینان دعوت می‌شود با مراجعه به وبگاه یا سایت www.karafarinanebartar.ir فرایند ثبت نام در این جشنواره را تکمیل کنند.

محمد حسین ریاحی با بیان اینکه داوطلبان از طریق مراجعه به سایت جشنواره نسبت به تکمیل پرسشنامه و ارسال مستندات لازم اقدام کنند تا پس از انتخاب داوران پرسشنامه‌ها از طریق سایت داوری و پس از انجام بازدید از محل فعالیت و رویت و تطبیق مستندات نتایج اعلام می‌شود ادامه داد: از بین مخاطبان استانی با انجام داوری و بازدید از محل فعالیت افراد نسبت به انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر ملی اقدام می‌شود.

وی تاکید کرد: رویکرد انتخاب کارآفرینان، بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی است که طی سه سال گذشته نوآوری منجر به رشد بالایی داشتند.

این بنگاه‌ها علی‌رغم آنکه حجم کوچکی از بنگاه‌های کشور‌ها را تشکیل می‌دهند، ولی بیشترین سهم را در ایجاد ارزش‌ افزوده برای کشور‌ها داشتند، در واقع آن‌ها محرک ارتقاء بهره‌ وری، نوآوری و نفوذ در بازار‌های بین‌المللی هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند زمینه‌های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم نماید، این جشنواره، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه درمیان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

انتهای پیام/ص

آغاز ثبت نام سیزدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر

برچسب ها: کار ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.