بیش از‌‌‌‌‌ ٥ هزار نفر به كمپ‌های اعتياد در كُردستان مراجعه کردند.١٢٣ محله در سنندج تحت آموزش قرار گرفتند و بیش از ١٩٣ هزار نفر از برنامه‌های پیشگیرانه بهره‌مند شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل بهزیستی استان کُردستان از مراجعه بیش از ٥ هزار به کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان‌های این استان در سال گذشته خبر داد.

سیّدصباح قریشی اظهار کرد: پیشگیری کار مداوم می‌خواهد و ربطی ندارد که کردستان جزو ١٠ استان کم آسیب کشور است یا نه، لذا باید در عرصه مبارزه با مواد مخدر مباحث پیشگیرانه به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: پارسال ١٢٣ محله در استان تحت آموزش قرار گرفتند و بیش از ١٩٣ هزار نفر از مردم کُردستان از برنامه‌های پیشگیرانه بهره‌مند شدند.

قریشی از فعالیت ١٧ کمپ ترک اعتیاد آقایان و یک کمپ بانوان زیر نظر این اداره کل خبر داد و گفت: پارسال بیش از ٥ هزار و ٣۰۰ نفر به این کمپ‌ها مراجعه کرده اند که ٨٠ نفر آن‌ها زنان بوده‌اند.

مدیر کل بهزیستی کُردستان گفت: ٣٩٤ نفر معتاد متجاهر به کمپ‌های بهزیستی مراجعه کرده اند که برای این افراد ٤٥٠ میلیون تومان هزینه شده است.
قریشی در پایان یادآوری کرد: به ۴۰۰ نفر از معتادان بهبود یافته، وام‌های ١٥ میلیون تومانی پرداخت شده و امیدواریم خیرین و مردم نوعدوست کُردستان از بازگشت این افراد به دام اعتیاد جلوگیری کنند.

انتهای پیام / م

دادن وام‌های ١٥ میلیون تومانی به معتادان بهبود یافته از چنگ اعنیاد

برچسب ها: اعتیاد ، ترک اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.