دبیر کل جبهه ایستادگی در مورد رويکرد ارايه ليست واحد از سوي اصولگرایان، گفت: مبناي ما رسيدن به وحدت حداکثري در اردوگاه اصولگرايي است و چنانچه به آن تجميع نرسيم ارائه ليست مستقل جبهه ايستادگي به قوت خود باقي است.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب باشگاه باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام يدالله حبيبي دبيركل جبهه ايستادگي  در نشست خبری این جبهه با عنوان تبیین مواضع جبهه ایستادگی د خصوص انتخابات  و وحئت اصولگرایان با اشاره به اينكه اصحاب رسانه نقش مهمي در فضاسازي كشور دارند، گفت: حمايت از روحانيت و ولايت فقيه راز ماندگاري نظام  بوده و اميدواريم اين مسير همچنان  مستتدام و مستمر باشد.
حبيبي با اشاره به اينكه جبهه ايستادگي با تبعیت از ولایت فقیه و روحانیت و  با حضور جمعي از تشكل هاي سياسي ،فرهنگي ،اجتماعي و ... پابه عرصه سیاسی _ انتخاباتی گذاشته است ، گفت: هدف جبهه ايستادگي  ایفای نقش خود به نحو احسن بوده  و امدوار است گامی در جهت اهداف نظام بردارد؛ چراکه دغدغه هايي كه براي دوستداران نظام  به خصوص در 5الی6 سال اخیر وجود داشته و دارد باعث به وجود آمدن جبهه ايستادگي شده است

وي افزود: كساني كه با پرچم اصولگرايي وارد صحنه سیاست  و به نحوه ديگري عمل كرده اند ، يكي ديگر از دغدغه هاي تشكيل اين جبهه بوده است؛ بنابراين با توجه به اينكه در آستانه انتخابات هستيم ايجاد اين جبهه بيش از پيش لازم به نظر مي رسد.

 همچنین  حبیبی  در ادامه این نشست   وحود رقابت را يک امر بديهي و قهري در انتخابات دانست و تصريح کرد: تجربه نشان داده که انتخابات مجلس از ظرفيت هاي بالايي برخوردار است اما اگر در جريان اصولگرايي وحدت حداکثري به وجود بيايد به اين رقابت کمک خواهد کرد.

دبیر کل جبهه ایستادگی در مورد رويکرد ارايه ليست واحد از سوي جبهه ايستادگي و جبهه متحد اصولگرايي گفت: مبناي ما رسيدن به وحدت حداکثري در اردوگاه اصولگرايي است و چنانچه به آن تجميع نرسيم ارائه ليست مستقل جبهه ايستادگي به قدوت خود باقي است.

خاطر نشان میشود؛11 تشکل :1_حزب تو سعه  و عدالت ایران اسلامی2_مچمع اسلامی آرمان ملت ایران3_انجمن بین المللی جنبش ضد صهیونیستی4_جمعیت جوانان انقلاب اسلامی5_حزب نیک اندیشان ایران اسلامی6_جهبه حامیان ولایت7_جبهه یروان حضرت زینب(ع)8_حزب اسلامی ایران زمین9_خدمتگزاران ایران اسلامی10-حزب سبز11-وجمعیت اباد گران ایران اسلامی اعضای جبهه ایستادگی را تشکیل می دهند./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار