شهروندان مشهدی به اخذ ورودی ۳۰۰ هزار ریالی در شهربازی پارک ملت معترض هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سرمایه گذاری در شهر نباید در تقابل با موضوع نشاط افزایی و سبب نارضایتی شهروندان باشد.
 
وی ادامه داد: مدتی است که شهروندان در خصوص اخذ ورودی ۳۰۰ هزار ریال در شهربازی پارک ملت مشهد معترض هستند و شکایاتی در این خصوص دریافت کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت : نشاط افزایی بین شهروندان و تقویت فضا‌هایی برای کنار هم بودن خانواده‌ها از راهبرد‌های اساسی پنجمین دوره شورای شهر مشهد بوده و می‌باشد. 
 
اصولی افزود: بوستان ملت و شهربازی این بوستان نیز از قدیمی‌ترین و خاطره انگیزترین مکان‌ها برای شهروندان مشهدی و محیطی مفرح برای گذراندن اوقات فراغت است.

وی تصریح کرد: اقدام پیمانکار شهربازی بوستان ملت در تقابل راهبرد‌های اساسی شورای شهر است.
 
عضو شورای شهر مشهد گفت: همچنین اخذ این مبلغ به عنوان ورودی منجر به محرومیت برخی اقشار در استفاده از این فضا شده است.
 
اصولی افزود: تعدادی از دستگاه‌های بازی که شهروندان در قبال پرداخت وجه ورودی می‌توانند استفاده کنند نیز در آن مکان فعال نیست و شهروندان از این موضوع هم گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: از همین رو موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد قرار گرفته و شنبه هفته آینده در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با حضور مدیران شهری و عوامل ذیربط بررسی خواهد شد.
 
عضو شورای شهر مشهد گفت: بر این اساس مدیران شهری و عاملان انعقاد قرارداد مورد انتقاد، باید در این مورد توضیحات لازم را ارائه کنند لذا در این جلسه تمهیدات لازم برای تغییر این رویه بررسی خواهد شد.

اصولی افزود: همواره طرفدار سرمایه گذاری در شهر هستیم، اما فعالیت‌های اقتصادی نباید در تقابل با راهبرد‌های اساسی نشاط آفرینی و تقویت بنیان خانواده‌ها باشد.
 
وی تصریح کرد: مبالغ زیادی در شهر مشهد برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان و ایجاد فضا‌های شاد و مفرح هزینه می‌شود، اما نباید در گوشه‌ای از مدیریت شهری، سرمایه گذاری در تقابل با این موضوع مهم و اساسی باشد لذا موشکافانه به این موضوع ورود می‌کنیم.
 
انتهای پیام//ف.س
 

نشاط افزایی راهبرد اساسی شورای شهر مشهد است

برچسب ها: گردشگری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.