نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع مسئولان قضایی زنجان رتبه اول استان در کاهش آمار زندانیان مهریه را یک قدم بلند عنوان کرد .

رتبه اول استان زنجان در کاهش آمار زندانیان مهریهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و شهدای قوه قضاییه به دشواری‌های و پیچیدگی‌های کار قضا اشاره کرد و گفت: ازتجربیات زمان رسیدگی به پرونده‌های مجموعه قضایی باید برای بررسی‌ها و تحلیل‌ها آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: هرچه آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد می تواند به افزایش اعتماد عمومی و آرامش در جامعه منجر شود.

وی رتبه اول استان در کاهش آمار زندانیان مهریه را یک قدم بلند عنوان کرد و گفت: اینکه استان زنجان رتبه اول را در این زمینه دارد را جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان استفاده از مجازات‌های جایگزین را از روش‌های اعتماد ساز و ایجاد آرامش ذهنی در بین خانواده، مردم و شهروندان بیان کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان هم با اشاره به اجرای ۱۷۰ عنوان برنامه متنوع در هفته قوه قضاییه گفت: پارسال ۲ هزار و ۲۲۹ دیدار و ملاقات مردمی صورت گرفت و در این هفته ارتباط با مردم مهمترین برنامه در این هفته است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به کاهش آمار پرونده قدیمی استان از ۱۰ هزار و ۹۰۰ به ۹ هزار و ۸۸ در دادگستری‌های استان افزود: التزام ومعیار ما در رسیدگی هادر دستگاه قضایی رسیدگی خوب در زمان زود است.

وی افزود: راه اندازی بنیاد صیانت از خانواده زیر نظر نماینده، ولی فقیه در استان و سامانه تصمیم به کاهش ۱۰ درصدی انصراف از طلاق در استان منجر شده است.

رییس کل دادگستری، استان زنجان را استان اول درمجازات‌های جایگزین حبس در کشور اعلام کرد و افزود: پارسال ۴۴ پابند به عنوان مجازات جایگزین حبس در استان اجرایی شد.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدار مسئولان قضایی زنجان با نماینده ولی فقیه در استان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.