امام جمعه موقت ایلام گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی در خاک ایران سبب ذلت حامیان این استکبار جهانی در منطقه شد و باید کشور‌هایی که بله قربان آمریکا هستند از این موضوع درس عبرت بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله صفرلکی امام جمعه موقت شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه امروز استانایلام گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی در خاک ایران سبب ذلت حامیان این استکبار جهانی در منطقه شد و باید کشور‌هایی که بله قربان آمریکا هستند از این موضوع درس عبرت بگیرند.

وی افزود: آمریکا در برابر این کار ایران هیچ غلطی نکرد و ما نیز باید این موضوع را در مجامع بین‌المللی پیگیری کنیم تا تجاوز دیگری به حریم جمهوری اسلامی ایران صورت نگیرد.

امام جمعه موقت ایلام در ادامه موضوع برجام را تمام شده دانست و اظهار کرد: خارج شدن آمریکا از برجام و به دنبال آن تحریم‌های شدید علیه کشورمان سبب اتحاد ایران در برابر استکبار شد و تا نابودی کامل آمریکا مقاومت در برابر زورگویی‌های استکبار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران ادامه دارد، ادامه داد: ملت ایران ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند و از عزت و شرف خود در مقابل دشمنان دفاع می‌کنند.

صفرلکی یادآورشد: شرکت در انتخابات پیش رو، سبب اتحاد مردم می‌شود و این موضوع مهم باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، و مردم نیز باید با آگاهی کاندید خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه موقت شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه امروز

برچسب ها: سخن بزرگان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.