رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آذربایجان نوید داد: تا یک ماه آینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در شهرستان خوی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعید صمیمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مرزی استان آذربایجان غربی، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این سازمان در استان آذربایجان غربی با ۱۲ شعبه  دادگاه و دادسرا در ارومیه و مهاباد به تخلفات نیروهای مسلح رسیدگی می کند.

صمیمی نوید داد: تا یک ماه آینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در شهرستان خوی نیز با دو شعبه دادگاه و دادیاری راه اندازی خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آذربایجان غربی اظهار کرد: این سازمان برای کاهش جرائم نیز در سال گذشته به میزان ۲۶ هزار  نفر ساعت برای نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی دوره های آموزش در زمینه مسائل حقوقی برگزار کرده است و این امر باعث شده است تا جرائم در کارکنان نیروهای مسلح به طور میانگین ۶ درصد در سال کاهش یابد.

صمیمی در ادامه تاکید کرد:  پیشگیری و آموزش، حفظ سلامت و اقتدار دستگاه قضایی و همچنین جلوگیری از اطاله دادرسی را سه اولویت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح در آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

انتهای پیام /م

سازمان قضایی نیروهای مسلح در شهرستان خوی به زودی افتتاح می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.