عامل اصلی چاقوکشی در قطار شهری مشهد دستگیرشد

دستگیری عامل اصلی چاقوکشی در قطار شهری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ اکبرآقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی درگیری چند جوان در پارک ملت مشهد و تماس شاهدان عینی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این نزاع در کمتر از چند دقیقه و تا زمان حضور عوامل انتظامی به داخل قطار شهری کشیده شد.

 فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم با همکاری ۲ دوستش و به وسیله چاقو ۳ جوان را مجروح و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه متواری می‌شوند.

آقا بیگی گفت: ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیرو‌های امدادی در محل این درگیری حاضر شدند و مصدومان توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به رعب و وحشت شاهدان شده بود گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سجاد تحقیقات علمی خود را در حالی آغاز کردند که مصدومان مدعی بودند ضاربان را نمی‌شناسند با این وجود و با اقدام‌های گسترده پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم اصلی این درگیری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه تحقیقات پلیس به منظور دستگیری دو همدست این متهم و کشف علت درگیری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی و حال مصدومان مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام//ا.س

منبع: تسنیم

برچسب ها: نیروی انتظامی ، نزاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.