مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تا کنون ۹۱۶ تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر استان ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص تعداد تعاونی‌های شرکت کننده استان در جشنواره تعاونی‌های برتر، گفت : تا این لحظه که هنوز فرصت خوبی برای ثبت نام در این جشنواره باقی مانده است، با استقبال خوبی در استان کرمانشاه مواجه شده ایم.

وی با بیان اینکه این استقبال شاید در استان‌های دیگر کم نظیر است، گفت : تاکنون بیش از ۹۱۶ تعاونی استان کرمانشاه در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: مرحله استانی چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر سال ۹۸ همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز تحت عنوان «تعاونی و رونق تولید» و در چندین محور برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه ثبت نام در این جشنواره از ۴ خرداد آغاز شده، آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره را دهم تیر ماه جاری عنوان کرد.

عزیزی گفت: پس از پایان پروسه ثبت نام و براساس شاخص‌های تعیین شده به ویژه از نظر اشتغالزایی و نوآوری در تولید، تعاونی‌های برتر استان انتخاب و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: همچنین از بین تعاونی‌های برتر استان، تعدادی که شاخصه‌های بیشتری داشته باشند، در سطح ملی با سایر تعاونی‌های برتر کشور رقابت خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

فرصت خوبی برای ثبت نام در این جشنواره باقی نماند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.