مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین:

تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده از محصولات غذایی سالم

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: فرهنگ استفاده از محصولات سالم در سبد غذایی شهروندان نهادینه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین در گردهمایی آموزشی ترویجی ترویج فرهنگ تولید مصرف محصول سالم بر ترویج فرهنگ استفاده مناسب از محصولات سالم در سبد غذایی شهروندان تاکید کرد و گفت: استان قزوین قطب مهم کشاورزی کشور محسوب می‌شود و باید از این پتاسنیل بهره گرفت و شرایطی را ایجاد کرد تا بهره برداران و زنان بتوانند فعالیت خوبی داشته باشند.

ربیعی افزود: نقش زنان بخاطر جایگاه مهم شان بعنوان محور اصلی خانواده بسیار تعیین کننده و پررنگ است بنابراین اگر بخواهیم فرهنگی را در جامعه تغییر دهیم باید روی قشر زنان تمرکز شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنند تا استاندار‌های تعیین شده در تولید محصولات کشاورزی مد نظر قرار گیرد تا محصول سالم و ارگانیک تولید شود.

فرامرز حریری مقدم مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این گردهمایی گفت: موافقتنامه مشترکی فی مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایر انجام شده که هدف از آن آموزش ترویج فرهنگ محصول سالم و ارتقای مهارن‌های شغلی زنان تسهیلگر روستایی و زنان کارآفرین در بخش کشاورزی است.

حریری افزود: گروه‌های هدف اجرای این طرح؛ تسهیلگران زنان روستایی، زنان کارآفرین در بخش کشاورزی و اعضای صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در سطح شهرستان‌های استان هستند.

انتهای پیام/ک

گردهمایی آموزشی ترویجی ترویج فرهنگ تولید مصرف محصول سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار