معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: تاکنون ۴۶۸ دانش آموز دهلرانی برای شرکت در کلاس‌های تابستانی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۴۶۸ دانش آموز دهلرانی برای شرکت در کلاس‌های تابستانی

جاوید معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دهلران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در شرایط کشور‌هایی همچون ایران اصطلاحی به نام اوقات فراغت، اگر به معنای وقت‌ها و زمان‌های خالی از فعالیت و یادگیری برای دانش آموزان باشد و در واقع زمانی باشد که آن را به بطالت بگذارنند بی معنا و نا مناسب است.

وی ادامه داد:لازم است جهت تامین مناسب و فعال اوقات فراغت دانش آموزان، دستگاه تعلیم و تربیت کوشا بوده و با صرف هزینه و برنامه ریزی، این زمان‌های فراغت را، به فرصت‌هایی برای یادگیری، مهارت افزایی توام با شادی و آرامش برای دانش آموزان تبدیل نماید.

جاوید اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان دهلران ، با توجه به بضاعت خود و با همکاری دیگر مراکز و نهاد‌های بیرون از آموزش و پرورش، اقدام به تعریف ۸ پایگاه با ۷ گروه موضوعی در رشته‌های آموزش قرآن شامل روخوانی و حفظ قرآن، گروه کامپیوتر، گروه پزشکی که شامل کلاس‌های کمک‌های اولیه وغیره می شود، گروه اشتغال محور مانند کلاس‌های آموزشی چرم دست دور، گروه هنر و علوم انسانی مانند کلاس‌های خوشنویسی و خط تحریری، گروه مهارت‌های روانشناسی و اجتماعی شامل مهارت‌های زندگی و گروه ورزش شامل کلاس‌های فوتسال و فوتبال نموده که تاکنون تعداد ۴۶۸ دانش آموز برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت نام اولیه داشته اند.

وی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این گونه کلاس‌ها مهارت و توانایی دانش آموزان را در این رشته‌ها افزایش دهیم و فعالیت‌های مفیدی را برای آن‌ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ ن

ثبت نام دانش آموزان دهلرانی در کلاس های تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.