دانشیار علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: سرنگون کردن پهپاد آمریکایی به رقبای منطقه ای ایران نشان داد جمهوری اسلامی قدرتمندتر از چیزی است که تصور می شود.

تقویت قدرت نظامی ایران در میان افکار عمومیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی نجف زاده دانشیار علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد در نشستی پیرامون "تحلیل سرنگونی پهپاد متجاوز ارتش آمریکا و بازدارندگی" در مشهد گفت: با این رخداد نه تنها گزاره قدرت نظامی ایران در میان افکار عمومی تقویت شد بلکه اعتماد به نفس دولت نیز بالا رفت.

وی افزود: بعضی تحولات شکاف‌های سیاسی داخلی را ترمیم می‌کند، همچون قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی آمریکا و یا همین موضوع اخیر ساقط کردن پهپاد آمریکایی نیرو‌های سیاسی داخل کشور را بیشتر به یکدیگر نزدیک کرد.

نجف زاده تصریح کرد: در عرصه سیاست هیچکس صاحب تحلیل مطلق و پیشگو نیست، زیرا با توجه به گزاره‌ها و جابجایی هر یک از گزاره‌هایی که در خصوص یک موضوع در نظر می‌گیریم نتایج هر تحلیل نیز متفاوت می‌شود. رفتار‌های ترامپ نشان داده که افکار عمومی آمریکا برای او مهم است و جنگ طلبان در آمریکا در اقلیت هستند. دولت آمریکا برای شروع یک درگیری و جنگ راه سختی در پیش دارد.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 

سقوط پهپاد آمریکایی نشانگر ایران قدرتمند است

 
منبع : ایرنا
 
برچسب ها: آمریکا ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.