رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یک سوم مدارس مورد نیاز کشور را مجمع خیرین مدرسه ساز ساخته‌اند.

اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس ۳ برابر شد/ جذب ۳۰ هزار خیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهراله رخشانی‌مهر در سفر به بوشهر افزود: در سال ۹۶ و ۹۷، سهم خیران در ساخت مدارس مورد نیاز ۵۰ درصد بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور، بیان کرد: قوی‌ترین و پر سابقه‌ترین تشکل خیرین در کشور خیرین مدرسه ساز است که فعالیت آن در سال ۱۳۷۷ آغاز شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز در همه استان‌ها فعالیت مناسبی دارد و به دنبال تقویت و ارتباط بیشتری با خیرین مدرسه ساز هستیم.

رخشانی مهر با اشاره به اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی اعتبارات سال ۹۷، ادامه داد: این اعتبار با مساعدت مجلس برای امسال با افزایش بیش از سه برابری همراه است.

وی  تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد طرح‌های نوسازی مدارس در کشور فعال است و همچنان که پارسال شاهد تحقق ۱۴۷ درصدی بودجه بودیم امسال نیز امیدواریم اعتبارات محقق شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مشکلی برای تامین، ابلاغ و تخصیص اعتبارات به استان‌ها از جمله بوشهر نداریم و در صورت درخواست مدیران استان‌ها مطابق با تفاهم‌نامه‌های موجود در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

رخشانی مهر امروز و فردا در سفری دو روزه به استان بوشهر روند اجرای طرح‌های نوسازی و تجهیز مدارس را در این استان بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

اعتبارات نوسازی مدارس سه برابر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.