استاندار لرستان گفت: ۸۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی مسکن سیل زدگان و ۴۰۰میلیارد تومان کمک بلاعوض به لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: ۸۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی مسکن سیل زدگان و ۴۰۰میلیارد تومان کمک بلاعوض به لرستان اختصاص یافت.

سید موسی خادمی با اشاره به سیلاب فروردین‌ماه در لرستان اظهار داشت: این واقعه خسارات فراوانی به بخش‌های مختلف لرستان وارد کرد، اما در سطح استان و در موارد مختلف عملکرد مثبتی را در مقابله با آن شاهد بودیم.

وی افزود: بسیجیان در قالب اردو‌های جهادی خدمات زیادی به مردم ارائه دادند و از این ظرفیت عظیم در بازسازی مناطق سیل‌زده استفاده خواهیم کرد و قطعاً تلاش همگانی در مقابله با سیلاب موجب شد تا از شرایط بحرانی عبور کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: برآورد خسارات حوزه کشاورزی در لرستان پس از استان خوزستان است، در این بخش ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به لرستان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در بخش بنیاد مسکن نیز ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض به لرستان اعطا و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت‌شده است.

خادمی در حوزه بازسازی مسکن روستایی گفت: مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان در این بخش تسهیلات اختصاص‌یافته و در حوزه‌های راه‌ها، عمران شهری و آب و برق نیز اعتبارات خوبی اختصاص‌یافته است که مردم باید تشویق و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی به وقوع سیلاب در الیگودرز اشاره کرد و افزود: تلاش‌های فرماندار و اعضای مدیریت بحران در مهار سیلاب قابل‌تقدیر است و خوشبختانه مدیریت در شهرستان الیگودرز به‌گونه‌ای بود که باری برای استان ایجاد نکرد.

انتهای پیام/ب

۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی مسکن سیل‌زدگان لرستانی اختصاص یافت

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.