دروازه بان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید فصل آینده نیز در برنابئو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته آ اس، کیلور ناواس دروازه بان ۳۲ ساله کاستاریکایی چند گزینه داشت که رئال مادرید را ترک کند، اما در هفته‌های اخیر همه این گزینه‌ها ناپدید شده اند و به نظر می‌رسد او همچنان در تیم زیدان باشد.

دوران حضور کیلور ناواس در رئال مادرید به پایان نرسیده است. با توجه به این منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن دیگر به دنبال جذب گلر نیستند. این دروازه‌بان فصل آینده هم در رئال مادرید خواهد ماند.

رئال مادرید به ناواس اجازه داد با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند، اما شرط ناواس این بود که به عنوان بازیکن آزاد برود و رئال بابت انتقالش پولی نگیرد و دستمزد او در باشگاه جدیدش از ۵ میلیون یورو به ۷ میلیون یورو افزایش یابد.
رئال مادرید به او گفت که او به صورت آزاد جایی نخواهد رفت و اجازه نمی‌دهد او به صورت رایگان تیم را ترک کند. بنفیکا فقط می‌توانست ۳ میلیون یورو به او دستمزد بدهد؛ و یونایتد، یکی از دیگر تیم‌های علاقه‌مند به ناواس، هم زمانی که دخیا تصمیم گرفت در اولدترافورد بماند دیگر خواهان کیلور نبود. سایر باشگاه‌های برجسته هم به دنبال خرید دروازه بان نبودند.
مادرید از رفتن او خوشحال نبود، و مایل بودند او را به عنوان کسی که سه قهرمانی لیگ قهرمانان را برای آن‌ها به دست آورده حفظ کنند و معتقدند که او فصل آینده نقش مهمی ایفا خواهد کرد. آن‌ها اکنون دارای دو دروازه بان در سطح جهانی هستند (تیبو کورتوا و ناواس) و تیم زیدان بازی‌های زیادی پیش رو دارد.


بیشتر بخوانید:

ویارئال ۲ - رئال مادرید ۲/ کازورلا پیروزی را از چنگ کهکشانی‌ها درآورد

ادعای جنجالی اشپیگل درباره کاپیتان رئال مادرید/ بیانیه کهکشانی ها در دفاع از راموس


انتهای پیام/

ناواس در برنابئو ماندنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار