رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دره شهر از برپایی کارگاه آموزشی ساماندهی وتوانمند سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری در این شهرستان خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی در دره شهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛دلکش خدایاری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دره شهر گفت:کارگاه آموزشی ساماندهی و توانمند سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری جهت ورود به عرصه کسب وکار‌های نوین فرهنگی هنری (اقتصاد و فرهنگ و هنر) با سخنرانی اساتید دانشگاه (دکتر اردشیر سلیمانی وسید همت حسینی) وبا حضور اصحاب فرهنگ وهنر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دره شهر بر گزارشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دره شهر، مهارت افزایی و توانمند سازی جامعه هدف (هنرمندان) وکسب آمادگی لازم برای ورود به عرصه فعالیت‌های نوین فرهنگی هنری را از اهداف برگزاری این کارگاه دانست.

خدایاری افزود:دکتر اردشیر سلیمانی و سید همت حسینی به عنوان سخنرانان این کارگاه به تشریح برنامه‌های لازم و ارایه راهکار‌های مناسب جهت عبور از وضعیت موجود و تلاش در راستای دستیابی به شرایط مطلوب در عرصه تولید واجرای برنامه‌های فرهنگی هنری این شهرستان پرداختند.

وی بیا کرد:ایجاد خودباوری وانگیزه لازم، توجه به ساختار ذهنی افراد، درونی کردن کسب وکار در اقتصاد هنر وارتباط بیشتر اصحاب فرهنگ وهنر با محیط پیرامون در عرصه ملی و بین المللی ازمهمترین موضوعات مطرح شده در این کار گاه آموزشی بود.

 

انتهای پیام/ د

برپایی کارگاه آموزشی ساماندهی وتوانمند سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری در دره شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.