مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب ۴ مقام نخست استانی توسط دبیران شیمی شهرستان بهبهان در فراخوان‌های گروه شیمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، آموزش و پرورش بهبهان گفت: اطلاع رسانی مناسب، جلب مشارکت و حضور دبیران در فعالیت‌های آموزشی و برنامه عملیاتی سالانه گروه‌های آموزشی از اهم وظایف کارشناسی گروه‌های و سرگروه‌های آموزشی بوده که به خوبی انجام شده است.

وی افزود: همت، تلاش و پشتکار همیشگی دبیران متعهد بهبهانی در عرصه‌های علمی و آموزشی موجب شده که الگوی علمی برجسته‌ای برای جامعه بزرگ فرهنگی استان شناخته شوند و نام بهبهان در صدر قرار گیرد.

عبدی پور بیان داشت: در طول سال تحصیلی فراخوان‌های علمی کشوری و استانی مرتبط با دروس مختلف در گروه‌های آموزشی صورت می‌پذیرد و در گروه شیمی متوسطه دوره دوم، ۴ فراخوان با موضوعات گوناگون برگزار شد که دبیران علاقمند و توانمند این گروه توانستند با شرکت در این فراخوان‌ها موفق به کسب ۴ مقام برتر استانی شوند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: در فراخوان‌های روز شیمی سبز بخش مسابقه‌ی تهیه پوستر، آذر پیله ور؛ در بخش مسابقه‌ی برگزاری مراسم در مدارس، اکرم ظهراب و صدیقه هوشمند و در بخش تهیه فیلم کوتاه آموزشی پایه دوازدهم، شهره پورویس توانستند با افتخار به کسب رتبه اول استان در گروه تخصصی خود دست یابند.

این مقام مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت، کسب این دستاورد ارزنده علمی را به معاونت آموزش متوسطه، کارشناسی گروه‌های آموزشی، سرگروه ساعی و دبیران تلاشگر گروه شیمی، دبیران برگزیده و فرهنگیان فرهیخته شهرستان بهبهان تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.