فراخوان نوزدهمین ثبت نام شرکت در طولانی ترین کاروان پیاده روی انصارالحسین مشهد مقدس از مشهدالرضا(ع) تا کربلای معلی اعلام شد.

علی حقیر پور، مدیر کاروان پیاده انصارالحسین، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: علاقه‌مندان به شرکت در اجتماع میلیونی پیاده روی اربعین می‌توانند برای ثبت نام حضوری در کاروان پیاده روی انصار الحسین (ع) مشهد هر روز صبح و بعدازظهر از ساعات ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر و ۱۷ تا ۱۹ عصر به صورت حضوری به مجتمع اسلامی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) واقع در شهرک شهید رجایی مشهد، مقابل حر ۲۳ مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا سوم مردادماه امسال است افزود: حرکت کاروان نیز ۱۸ مردادماه از محل مجتمع است.

مدیر کاروان پیاده انصارالحسین، با تاکید بر اینکه کاروان شب اربعین وارد کربلا می‌رسد تصریح کرد: این کاروان مسیر ۲۶۰۰کیلومتری پیاده روی را با حرکت از پنج استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، چهارمحال بختیاری و خوزستان و عبور از مرز طی می‌کند تا به مرز و پس از آن با عبور از شهر‌های بصره، ناصریه، بطحا، سماوه، دیوانیه، گرنه و معمل الورق در عراق به نجف اشرف برسد و مسیر نجف تا کربلا را طی کند.

به گفته وی، دو شماره تماس ۰۹۱۵۹۰۶۱۴۱۰ و ۹۰۳۶۳۶۸۰۰۶ برای ارتباط با کاروان پیاده روی انصار الحسین (ع) مشهد و کسب اطلاعات بیشتر است.

حقیرپور، در پایان یادآورشد: کاروان پیاده روی انصار الحسین (ع) مشهد از سال ۱۳۸۰ تا کنون زیارت پیاده روی اربعین را با حضور عاشقان اهل بیت (ع) بویژه سیدالشهدا و دلباختگان زیارت کربلا برگزار می‌کند.

انتهای پیام/م
 

ثبت نام عاشقان پیاده روی اربعین از مشهدالرضا تا کربلای معلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مجاهد
۱۸:۲۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
خدا قبول کند ولی من افسوس