سردار آقاخانی گفت: از آغاز سال ۹۸ تاکنون با هماهنگی دستگاه قضائی موفق به کشف و ضبط کالا‌های قاچاق با ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان در استان شده ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در راستای مدیریت کشف و ضبط کالا و ارز قاچاق از کشف حدود ۲ میلیارد کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: فعالیت و کشفیات اخیر پلیس مبارزه با کالای قاچاق موجب گشته که بتوانیم ۱۳۴۷ طاقه پارچه، ۱۳ دستگاه سینمای خانوادگی، وسایل ارتباطی رایانه و فروم عینک با ارزش ریالی حدود ۲ میلیارد تومان کشف و ضبط کنیم.

فرماندهی نیروی انتظامی استان تصریح کرد: از آغاز سال ۹۸ تاکنون با هماهنگی دستگاه قضائی موفق به دستگیری ۱۱۵ متهم و همچنین توقیف ۴۳ دستگاه خودرو به عنوان وسیله حمل کالای قاچاق، کشف سوخت و گازوئیل و همچنین لوازم الکترونیکی با ارزش ریالی حدود ۷ میلیارد تومان شده ایم که امید می‌رود با فعالیت جدی دستگاه‌های مربوطه این تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های پلیس آگاهی و ستاد مدیریت مبارزه با کالا و ارز قاچاق در استان با انجام عملیات موثر در مقایسه با سه ماهه اول سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ فعالیت چشمگیری داشتند که در این میان می‌توان از تشکیل ۱۱۲ پرونده در خصوص برخورد با کالای قاچاق و افزایش ۱۰۷ درصدی نسبت به سال گذشته خبرداد.

سردار آقاخانی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: طرح مبارزه با کالا و ارز قاچاق در استان بصورت جدی ادامه خواهد داشت و امید می‌رود با همکاری و اطلاع رسانی مردم از طریق پل‌های ارتباطی ۱۱۰، ۱۹۷ و یا تلفن مستقیم ۳۸۷۰۰۰۴۶ بتوانیم قدم‌های بزرگتری در زمینه کشف و ضبط کالای قاچاق در استان برداریم.

انتهای پیام/ح

کشف حدود ۷ میلیارد کالای قاچاق در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار