سرپرست فرمانداری حمیدیه بر بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بازسازی واحد‌های مسکونی و زیرساخت‌های شهری و روستایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه بررسی روند اجرایی عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان، که با حضور دهقانی، رییس ستاد هماهنگی امور شهرستان‌ها استانداری خوزستان، عبداللهی، معاون بازسازی و مسکن روستایی استان، مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان و سایر مسئولان در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، بر تسریع در بازسازی واحد‌های مسکونی، معابر و زیر ساخت‌های شهری و روستایی تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مسکن استان معین کرمان، به اهمیت موضوع در خصوص تسریع در بازسازی واحد‌های مسکونی، معابر، زیر ساخت‌های شهری و روستایی آسیب دیده در بحران اخیر اشاره کرد و خواستار استفاده و بکارگیری از تمام ظرفیت‌های و پتانسیل‌های موجود شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به استقرار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حمیدیه در شهرستان، شهرداری و دهیاران جهت تسریع در عملیات بازسازی واحد‌های آسیب دیده از سیل، نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام عاجل نمایند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان معین در موارد خاص و در صورت مراجعه درخواست کننده در خصوص بازدید و ارزیابی مجدد واحد مسکونی یا تجاری و همچنین واحد‌هایی که تاکنون مورد بازدید و ارزیابی نشده اند، اقدام لازم بعمل آورند.

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه در پایان، خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات به کشاورزان متضرر و آسیب دیده از سیل توسط ادارات و بانک‌های مربوطه شد.

انتهای پیام/گ

بازسازی مناطق سیل زده تسریع یابد

برچسب ها: مسکن ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.