مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس در شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ایستگاه‌های اتوبوس شهر شیراز مناسب سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و دهمین جلسه این کمیسیون گفت: ایستگاه‌های اتوبوس به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای استفاده همه‌ی اقشار مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز مناسب سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش مجموعه شهرداری، به زودی این طرح اجرایی می‌شود ابراز امیدواری کرد، اجرای این طرح سبب رفاه هرچه بیشتر شهروندان به ویژه افراد توانخواه و ارتقا خدمات شود.

قائدی، ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را نیازمند ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات و بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی دانست و ادامه داد: مقرر شده سازمان حمل و نقل مسافر در مدت یک هفته لیست ایستگاه‌های نامناسب برای افراد توانخواه را بر اساس اولویت و به تفکیک مناطق یازده گانه، به شهرداری مناطق ارائه دهد.

وی اظهارداشت: در نخستین جلسه شورای شهرداران، مقدمات برگزاری مناقصه به منظور انتخاب پیمانکار برای مناسب سازی ایستگاه‌ها فراهم و پس از آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به طرح‌های ترافیکی مصوب در این کمیسیون، تصریح کرد: این طرح‌ها تا پایان مرداد توسط شهرداری‌های مناطق اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/م

اجرای طرح مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار