پویش فصل‌گرم کتاب از نیمه دوم تیر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیائی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: پویش فصل گرم کتاب برای دومین سال از نیمه دوم تیر در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های گیلان اجرا می‌شود.

وی افزود: شکل‌گیری و بروز رفتار‌های اجتماعی و فرهنگی مناسب در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، مهارت‌آموزی و اشتراک‌گذاری تجربه‌های مهارتی و رفتاری و حضور هم زمان مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها در فعالیت‌ها از مهم‌ترین اهداف اجرای این پویش است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای این رده‌های سنی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

اسفندیار ضیائی افزود: در رشت تماشاخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان پایگاه ثابت روز‌های دوشنبه و ۵ بوستان این شهر نیز به عنوان پایگاه‌های سیار روز‌های پنج شنبه، از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای مخاطبان خواهد بود.

وی تصریح کرد: برپایی کارگاه‌های کتاب و بازی، کتاب و تئاتر و کتاب و کاردستی، کتاب و سفال و کتاب و کودکان با نیاز‌های ویژه از جمله برنامه‌های مربیان در این پویش است.

 

انتهای پیام/م.ع

پویش فصل‌گرم کتاب در بوستان‌های گیلان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.