معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برگزاری دوره آموزشی چهارهزار ساعته برای پرسنل این اداره کل در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حسن باغبان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در این مدت به طور متوسط برای هر نفر از پرسنل این مجموعه ۶۰ ساعت دوره آموزشی در زمینه‌های تخصصی و عمومی برگزار شده است.

وی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع گفت: تمامی همکاران با در نظر داشتن سه اصل صداقت، سلامت و پشتکار می‌توانند مشکلات را از پیش رو برداشته و با داشتن انگیزه بالا و انجام کار‌ها به نحو احسن موجبات رشد و ترقی آنان در سازمان فراهم خواهد شد.

باغبان تکمیل فرم‌های ارزشیابی کارکنان، صدور احکام کارکنان، انجام امورات مربوط به بازنشستگی همکاران، برگزاری کمیته‌های منابع انسانی و مالی بصورت ماهانه را از دیگر اقدامات این معاونت است و همچنین برگزاری شورای معاونین بصورت ماهانه نیز بصورت مستمر انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: در یکسال گذشته تعداد مناقصات و مزایدات مزایدات را ۵۸۲ فقره بوده که از این تعداد ۱۵۶ فقره مناقصه به مرحله عقد قرارداد رسیده و ۱۶ فقره مزایده نیز منجر به عقد قرارداد شده است.

این مقام مسئول انجام امورات رفاهی کارکنان از جمله بیمه تکیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان مشاغل و بازنشسته، ورزشی، وام و استفاده از مهمانسرا و انجام امورات بیمه‌ای خودروی سبک و سنگین اداره کل و اجرایی نمودن قانون خرید از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت را بخش دیگری از عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع در بخش امور اداری دانست.

باغبان افزود: با همکاری، پشتیبانی و همفکری تمامی همکاران امید است شاهد ارتقاء سطح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در همه زمینه‌ها بوده و این استان به الگویی برای کل کشور تبدیل گردد.

 

انتهای پیام/م

 

دوره آموزشی چهارهزار ساعته پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.