۲ بازار موقت، یکی عصر بازار و دیگری شب بازار در مناسبترین نقاط شهر مشهد به لحاظ نزدیکی به بازار و مراکز خرید راه اندازی میگردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در راستای حمایت از کالا‌ها و تولیدات داخلی و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و قانونمند، این سازمان مبادرت به راه اندازی دو بازار موقت، یکی عصر بازار، واقع در خیابان حرعاملی، حدفاصل حر عاملی ۷ و ۹ و دیگری شب بازار، واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید حنایی، حد فاصل شهید حنایی ۱۲ و ۱۴ که به لحاظ نزدیکی به بازار و مراکز خرید جزو مناسبترین نقاط شهر هستند نموده است.

وی ادامه داد: آنجه در این دو بازار موقت عرضه میگردد مشخصا تولیدات داخلی بوده و غرفه داران می‌بایست شامل افراد خوداشتغال، بانوان سرپرست خانوار و یا معلولین باشند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ساعات کاری برای عصربازار یاد شده از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۳:۳۰ و برای شب بازار مذکور از ساعت ۲۰ الی ۱ بامداد می‌باشد.
 
کیانی افزود: علاقه‌مندان به داشتن غرفه در این بازار‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با واحد صدور مجوز سازمان به شماره ۳۱۲۹۸۰۳۷ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام//ف.س

ایجاد بازار‌های موقت در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.