فرماندار شهربابک گفت: با توجه به احتمال بروز آتش سوزی در فصل تابستان، دهیاران در روز‌های تعطیل حتما در حوزه استحفاظی خود حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با حضور نماینده مردم شهربابک، دهیاران، شهرداران و اعضای ستاد بحران شهرستان و رئیس گروه امداد سوانح و ایمنی بحران استانداری کرمان با موضوعیت سوانح آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها برگزار شد، با اشاره به نقش بی بدیل شهرداران و دهیاران در کشور گفت: مسئولان روستا‌ها اهم از دهیاران و شورا‌ها باید یک نگاه ویژه نسبت به مشکلات داشته و به دنبال راه حل‌های خلاقانه برای حل مشکلات باشند.

وی افزود: دهیاران باید ریسک پذیری معقول و رفتار‌های خلاقانه داشته باشند.

فرماندار شهربابک تاکید کرد: دهیاران، تهیه تجهیزات و ابزارآلات لازم برای مقابله با بحران‌های آتش سوزی در سطح روستا‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال بروز آتش سوزی در فصل تابستان، دهیاران در روز‌های تعطیل حتما در حوزه استحفاظی خود حضور داشته باشند.

قائینی نصب بنر‌های آموزشی و همراه با تذکرات لازم در خصوص بحران‌ها به ویژه آتش سوزی در سطح روستا‌ها بسیار ضروری و الزامی دانست.

وی یاد آور شد: دهیاران موظف هستند مصوبات اعلام شده با موضوعیت بحران را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و نتیجه را به بخشداران مربوطه اعلام نمایند.

فرماندار شهربابک با تاکید بر اینکه بخشداران و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که پشتیبان دهیاران در انجام امورات دهیاری‌ها باشند، گفت: دهیاران سعی نمایند با تکیه بر قوای مردمی و نیروی انسانی در روستا‌ها با بحران‌ها مقابله نمایند.

انتهای پیام/ی

لزوم حضور دهیاران در حوادث روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار