خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: تحریم ها، فشار‌ها و دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۴ تیر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به فتنه آمریکایی کودتای نوژه در ۱۸ تیر ۱۳۵۹ و همچنین مسدود شدن دارایی‌های ایران گفت: تحریم ها، فشار‌ها و دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست.

وی افزود: این روز‌ها که مسأله برجام مطرح است این دشمنی نمود بیشتری دارد چرا که آن‌ها بودند که از این معاهده خارج شدند بنابراین دیگر مسامحه‌ای در کار نیست.

نکونام اضافه کرد: برجام جز ضرر و زیان چیز دیگری برای ما نداشت و اقدامات دولت دراین راستا هر چند دیر است، اما مطلوب و مفید خواهد بود.

وی همچنین با گرامیداشت دهه کرامت گفت: آغاز این دهه با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) فرصتی است برای الگوگیری دختران از سیره این بانوی بزرگوار تا با اتکا به حجاب، عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه گام بردارند.

نکونام با اشاره به سالروز تأسیس رادیو معارف افزود: این شبکه رادیویی به مثابه یک دانشگاه کامل و جامع است که مسئولان استانی و صدا و سیما باید تلاش کنند تا در آن مسائل معارفی استان را نمود دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تقدیر از تلاش‌های شهرداران و دهیاران در آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها ادامه داد: شهرداران و دهیاران مسئولیت سنگینی بر عهده دارند به خصوص در مرکز استان که باید نمود کاملی از توان و ظرفیت‌های استان باشد.

وی با بیان اینکه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از روز گذشته پنج شنبه ۱۳ تیر ۹۸ در استان آغاز شد و به مدت ۲۲ شب ادامه دارد گفت: تبلیغ پیام اسلام، جامعه سازی، تبیین وظایف مردم و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از هدف‌های این طرح است.

نکونام افزود: در برابر این نابهنجاری‌ها باید ایستاد و با امر به معروف و نهی از منکر غفلت زدگان را بیدار کرد.

وی در پایان با اشاره به روز قلم، روز مالیات و روز ادبیات کودک و نوجوان اضافه کرد: قلم متعهد جامعه را متحول کرده است و مشارکت در مالیات وابستگی به نفت را کاهش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به ضرورت بیان مشکلات آب در تریبون‌های مختلف گفت: نباید جلوی این صحبت‌ها را گرفت یا با آن برخورد کرد، چرا که خود من هم درباره مشکلات آب صحبت‌هایی داشته ام.

انتهای پیام/ف

دشمنی آمریکا با مردم ایران بیش از گذشته است

برچسب ها: خطبه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار