خطیب نماز جمعه شهرکرد بر انتخاب مسئولان اصلح برای داشتن جامعه ایمانی صالح تاکیدکرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه امروز 31 خرداد 98 در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: بهره مندی از جامعه سالم نیازمند نظام سازی ایمانی و صالح است که این خود در گرو انتخاب مسئولانی اصلح است.

وی افزود: رهبرلایق، نظام سالم و صالح و مردم مجاهد سه شرط بهره مندی از جامعه ایمانی است که با وجود داشتن رهبری فرزانه، حکیم، مدیر و مدبر، اما مجلس شورای اسلامی و دولت هنوز تا اهداف آرمانی فاصله دارند.

نکونام اضافه کرد: انتخابات در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مردم با گزینش نامزد اصلح در دولت و مجلس شورای اسلامی در نظام سازی دینی و سالم جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد افزود: وقتی مسئول اصلح انتخاب شود جامعه اصلاح می‌شود، اما برخی فقط می‌خواهند صرف نظر از شایستگی و توانمندی به افرادی رای دهند که شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارند که این نگاه کاملا غلط است و باید فارغ از هر نتیجه‌ای به اصلح رای داد و به وظیفه خود عمل کرد.

نکونام با اشاره به مناسبت‌های هفته، سالروز اعلام بی کفایتی بنی صدر و عزل وی از ریاست جمهوری ایران را یاد آور شد و گفت: ملت بیدار است و با هر عامل نفوذی و بی کفایت در کشور مقابله می‌کند و اجازه نمی‌دهد مسیر انقلاب اسلامی منحرف شود.

وی خاطر نشان کرد: مسلمانان در سال ۹۲ هجری اسپانیای کنونی را فتح و ۸ قرن در این کشور حکومت کردند، اما اختلافات بین مسلمانان، کشمکش‌های درون حکومت و رواج فساد عامل سقوط نظام اسلامی در اسپانیا شد به طوریکه تمام مساجد جای خود را به کلیسا‌ها داد.

نکونام خاطرنشان کرد: امروز باید از این واقعه تاریخی درس گرفت و اجازه نداد دشمنان با حربه ایجاد اختلاف و ترویج فساد کشور ما را به سرنوشت اسپانیا دچار کنند. ملت باید هوشیار باشد.

وی در پایان به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و روز اصناف و تأسیس شورای تبلیغات اسلامی هم اشاره کرد و این ایام را گرامی داشت.

انتهای پیام/خ

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: خطبه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار