فرماندار مشهد گفت: رفع مشکلات حاشیه شهر، نیازمند همدلی دستگاه‌های مختلف است.

همدلی تمام دستگاه ها به منظور رفع مشکلات حاشیه شهر/ توجه به حاشیه شهر از اولویت‌های فرمانداری مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در جلسه معارفه خود گفت: با توجه به اینکه ۳۰ درصد جمعیت شهر مشهد در حاشیه این کلانشهر زندگی می‌کنند و این منطقه درگیر آسیب‌های اجتماعی متعدد از جمله طلاق، اعتیاد و خشونت است، توجه به حاشیه شهر از اولویت‌های فرمانداری مشهد خواهد بود.

 وی با بیان این که توجه به آسیب‌های اجتماعی از وظایف فرمانداران است تصریح کرد: رفع مشکلات حاشیه شهر پیش از اینکه نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف باشد نیازمند همدلی آن‌ها به ویژه آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و دیگر دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار مشهد افزود:  معیشت مردم، توجه بیشتر به امنیت و رفاه زائران، توسعه گردشگری مذهبی و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های فرمانداری در کلانشهر مشهد است.

هاشمی افزود: اقتصاد، افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی با افزایش اعتماد مردم، ایجاد امنیت و احساس امنیت پایدار، تحقق زمینه رونق تولید و ایجاد کسب و کار نیز در دستور کار فرمانداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به سوابق خود در مدیریت مستقیم ۱۵ انتخابات تصریح کرد: فرمانداران وظیفه دارند با رعایت قانون و فراهم کردن امنیت کامل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

فرمانداری شهرستان مشهد از آبان پارسال تاکنون که احمد علی موهبتی فرماندار سابق مشهد به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد با سرپرستی حیدر خوش نیت اداره می‌شد.

محمدرضا هاشمی که پیش از این به عنوان معاون سیاسی استاندار قم مشغول خدمت بود با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار مشهد منصوب شده است.

شهرستان مشهد با ۳ ونیم میلیون نفر جمعیت بیش از یک میلیون نفر جمعیت و ۴۰۰ روستا دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

تبیین برنامه های فرماندار جدید مشهد در جلسه معارفه خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.