به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در نشست هم اندیشی با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسه با مسئولان دفاتر پیشخوان، بهره مندی از نظرات همکاران و همچنین بررسی و رفع عملی مشکلات موجود است.
وی ادامه داد: اهتمام به تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف دفاتر پیشخوان دولت است که میتوان با همراهی و همدلی نسبت به اجرای آن کوشید، زیرا نخستین جایی که بیمه شدگان هنگام مراجعه سازمان بیمه سلامت را قضاوت میکنند، دفاترپیشخوان است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: مراجعه مکرر بیمه شدگان صندوق روستاییان به دفاتر پیشخوان، کاری صحیح نیست. وقتی سالهاست برای شخصی دفترچه بیمه روستاییان صادر میشود، دوباره نباید همان مدارک را از افراد دریافت کرد.
موهبتی در بخش دیگری از سخنان خود به چالشهای موجود اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال جاری باید رفتارهای ما بسیار حساب شده باشد؛ تغییر رفتار فردی و اجتماعی و مدیریت منابع و هزینهها امری اجتناب ناپذیر است.
وى بیان کرد: سالانه ۱۰ میلیون نفر به دفاتر پیشخوان مراجعه میکنند. اختیارات دفاتر پیشخوان مى تواند افزایش پیدا کند و از طرفى باید نظارت بیشترى بر اجراى این اقدامات انجام شود.
انتهای پیام/