همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت، خراسان شمالی میزبان خادمان حرم رضوی می‌شود و جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید کلید می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،اصغر لنگری، مسئول ستاد استانی دوازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید گفت: زمان حضور خادمان حرم رضوی را در خراسان شمالی از هفدهم تا بیست و سوم تیرماه اعلام کرد و افزود: پنج خادم حرم رضوی در این ایام با حضور در شهرستان‌های خراسان شمالی، جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید را برگزار می‌کنند.

لنگری، نخستین برنامه کاروان خدام حرم رضوی را در شهرستان بجنورد و دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در روز دوشنبه هفدهم تیرماه معرفی کرد و افزود: دیدار با خانواده شهیدان «فرهاد فرهادی» و «کریم کریمی»، حضور در آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر، حضور در جشن زوج‌های جوان و اهدای جهیزیه و حضور در صدا و سیمای مرکز استان را از برنامه‌های خادمان حرم در شهرستان بجنورد معرفی کرد.

وی حضور کاروان خدام حرم در شهرستان مانه و سملقان را هجدهم تیرماه، در راز و جرگلان را نوزدهم تیرماه، ۲۰ تیر در شیروان و ۲۱ تیر در شهرستان بجنورد اعلام کرد و افزود: برگزاری جشن‌های مردمی «زیرسایه خورشید» در هفت شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امامان جمعه شهرستان ها، عیادت از بیماران و بازدید از زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت بخشی از برنامه‌های تدوینی و اجرایی این ایام است.

لنگری افزود: حضور در مناطق روستایی، دیدار با سیل زدگان روستای حصارچه شهرستان راز، جشن‌های محوری در شهرستان بجنورد با مشارکت ۱۱ محله شمالی بجنورد از گلستان شهر تا شهربازی و پیاده روی عمومی با حضور خادمان حرم در شهرستان شیروان از دیگر برنامه‌هایی است که امسال به صورت ویژه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/م

خراسان شمالی میزبان کاروان خادمان حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.