سازمان پدافند غیرعامل با صدور اصلاحیه‌ای، برخی برداشت‌های ناصحیح از سخنان امروز سردار جلالی را نادرست عنوان کرد.

بیانیه اصلاحی سازمان پدافند غیرعامل:در حوزه نظامی ارتباط مستقیم بین ایران و آمریکا وجود نداردبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور اصلاحیه‌ای برخی برداشت‌های ناصحیح از سخنان سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در سخنرانی امروز در دانشگاه امام حسین(ع) را نادرست عنوان کرد.


بیشتر بخوانید: پاسخ قاطع ايران به پيغام آمريكا پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی 


در این بیانیه با تاکید بر اینکه هیچ ارتباط مستقیمی از نظر مباحث نظامی بین ایران و آمریکا وجود ندارد، آمده است: مباحث مطرح شده صرفا در خصوص برآوردها و تحلیل های نظامی بوده است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: اقتدار نظامی ایران که دستاورد جوانان متعهد و انقلابی کشور و نتیجه حمایت های مردم از نظام اسلامی است منجر به بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات نظامی شده است و این بازدارندگی درحال تقویت است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بدین وسیله هر نوع برداشت یا تفسیر دیگری از سخنان سردار جلالی در سخنرانی دانشگاه امام حسین(ع) نادرست تلقی می شود.

گفتنی است؛ صبح امروز (یکشنبه) سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پنجمین همایش علوم و مهندسی دفاعی در دانشگاه افسری و‌ تربیت پاسداری امام حسین(ع) سخنانی ایراد نمودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار