متقاضیان با مراجعه به یکی از مراکز خدمات مخابراتی می‌توانند برای استفاده‌ از دستگاه‌های تلفن همگانی، برای خرید کارت اقدام کنند.

بازگشت تلفن‌های همگانی با کارت‌های جدید اعتباریبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به ضرورت وجود تلفن همگانی در مکان‌هایی عمومی مانند ندامتگاه‌ها، زندان‌ها، اماکن نظامی، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، اماکن قضائی و دولتی و همچنین وجود محدودیت در تأمین کارت‌های تلفن همگانی، پروژه کارت شارژ با ساختاری جدید جهت استفاده از تلفن‌های همگانی به دست نیروهای متخصص داخلی اماکن‌پذیر شده است.از قابلیت‌های جدید این طرح اختصاصی کردن کارت تلفن همگانی است. صاحب کارت می‌تواند با گذاشتن یک رمز چهار رقمی دلخواه برای کارت تلفن احتمال سوءاستفاده‌های احتمالی را از دیگران بگیرد.

سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در فاز اول ساماندهی کارت‌های اعتباری، دستگاه‌های تلفن همگانی استان‌های تهران و البرز، تغییر یافته و دارندگان این کارت‌ها، برای فعالسازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می توانند به مراکز امور مشترکین مخابرات مراجعه نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاه‌های تلفن همگانی فاقد کارت نیز می توانند از اول مرداد ماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

او در ادامه  تاکید کرد: باقی مانده اعتبار کارت‌های تلفن همگانی دارندگان کارت که تا پایان مردادماه ۹۸، به مراکز امور مشتریان مراجعه نمایند، به سامانه جدید منتقل شده و مشتریان می‌توانند از اعتبار منتقل شده برای برقراری تماس از طریق تلفن‌های همگانی استفاده نمایند.

صدری با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری باقی مانده اعتبار این دسته از کارت‌ها غیر فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: دارندگان کارت‌های تلفن همگانی،همچنان می توانند از طریق مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفا نسبت به فعال سازی کارت‌های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار از دستگاه‌های تلفن همگانی بهره برداری نمایند.

گفتنی است؛ دی ماه سال گذشته، صدری از قابلیت شارژ مجدد کارت‌های اعتباری اعلام کرده بود: شرکت مخابرات ایران بنا به تعهد اجتماعی خود نسبت به متقاضیان استفاده از تلفن همگانی، قابلیت شارژ مجدد را برای کارت‌های اعتباری فراهم کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار