مدیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چناران گفت: حل مشکلات مرتبط با ساماندهي گردشگري در روستاي اخلمد چناران در دستور کار قرار می گیرد.

بررسی ساماندهي گردشگري در روستاي اخلمد چنارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد طاهریان مقدم مدیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چناران در جلسه کارگروه گردشگری این شهرستان با اشاره به  بررسی سامان‌دهی گردشگری در روستای اخلمد گفت: شهرستان چناران در فصل تابستان با توجه به وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری که دارد پذیرای بیش از میلیون گردشگر خارجی و داخلی است که یکی از این جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد روستای گردشگری اخلمد است، وجود آبشارها، رودخانه و سرسبزی منطقه باعث شده که گردشگران زیادی از این روستا دیدن کنند.
 
وی تصریح کرد: نبود مراکز اقامتی دارای مجوز، نظارت نداشتن بر قیمت پارکینگها، تردد موتورسواران در مسیر آبشار و مسئله ترافیک در روز‌های تعطیل مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران بوجود آورده است که باید تمام دستگاه‌ها مرتبط در این حوزه برای ساماندهی اخلمد همکاری داشته باشند.
 
مدیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چناران گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای شناسایی اقامتگاه‌های غیرمجاز انجام شده است و باید با کمک دستگاه‌های مرتبط نسبت به پلمپ آن‌ها اقدام کرد تا بتوان نظارت کامل را بر آن‌ها داشت.
 
طاهریان مقدم افزود: با کمک دادستان شهرستان، نیروی انتظامی، ادارات صنعت و معدن و تجارت، بهداشت و درمان  در اسرع وقت برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران اقدامات لازم در هفته آتی انجام خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: ساماندهی اقامتگاه‌های غیر مجاز، ساماندهی پارکینگ داران، تشدید نظارت بر قیمت‌ها، جلوگیری از تردد موتورسواران در مسیر آبشار از مصوبات این جلسه بود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

بررسی ساماندهی گردشگری چناران در جلسه کارگروه گردشگری

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.